CAZIN

geschloren

Najbolja hrana za trkače (dio3)

Kruh sa cijelim sjemenkama:

Kruh

Kruh

Trkači trebaju najmanje 3 do 6 unca (1 unca = 28,35g) cjelovitih žitarica dnevno da unose u svoj organizam.  Konzumiranje kruha sa cijelim sjemenkama je jedan od načina kako zadovoljiti tu potrebu. Ovaj kruh je… Nastavi čitati

Najbolja hrana za trkače (dio 2)

Crni grah u konzervi:

Crni grah

Crni grah

Jedna šalica ovog graha nam daje  30% proteina , 60% vlakna (većina njih je tipa koji umanjuje holesterol u krvi), 60% folne kiseline, od količine koja nam je neophodna u jednom danu. Također opskrbljuje… Nastavi čitati

Antika: Čuvene atlete… (dio 3)

Atletičari

Atletičari

Kroz dvanaest stoljeća Olimpijskih igara, mnogi sportaši su se natjecali na stadionu i hipodromu drevnog Olimpijskog svetog mjesta, oduševljavajući gledaoce svojim  nevjerovatnim uspjesima. Iako su bili smrtni, njihove olimpijske pobjede su ih učinile besmrtnima. Od najboljih atletičara koji su… Nastavi čitati

Najbolja hrana za trkače (dio 1)

U sljedećih nekoliko članaka donosimo Vam namirnice koje se preporučuju trkačima kako bi održali svoje zdravlje i dobru formu:

1. Badem

Bademi

Bademi

Trkači bi trebali jesti šačicu badema 3 do 5 puta sedmično. Orasi, osobito bademi, su odlični izvori vitamina… Nastavi čitati

Prvi odlazak na trening!

trcanje

Prvi odlazak na trening

Prije upuštanja u bilo kakve vrste rekreacije, ljudi su skloni pronalaženju izgovora zašto baš danas ne mogu izvršiti trening. Tako će biti i ubuduće, sve dok se sami ne urazumite i ostavite sve “obaveze” neka pričekaju.… Nastavi čitati

Statut
Statut
Id. broj
Id. broj
Nadolazeći događaji

Nema nadolazećih događaja.

Savjeti

  • Copyright © 2012. Sva prava pridržana.